    From: "Maga" <v...@u...megapolis.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomocy, nie dadzą mi stypendium?!
    Date: Sat, 18 Sep 2004 16:35:20 +0200
    Sender: l...@o...pl@nat2.lemabo.pl

    news:cih89i$4fi$1@news.onet.pl...

    > Co żądają już napisałaś, a co jest w przepisach?

    Co do socjalnego to nie wiem jeszcze, bo ustawa jest nowa, a ja mam tak
    fatalny net, że ledwie mogę coś na grupę wysłac, o stronach raczej nie ma
    mowy więc nie czytałam jej jeszcze. Natomiast co do tych unijnych, niewiele
    tego bo 150 zł, ale jakże by się przydało, kompletnie nie wiem, na jakiej
    podstawie się to opiera, choc jakieś akty wykonawcze powinny chyba do tego
    być przecież. Jak mówię ten net trochę mi zamyka pole działania, dlatego
    także pytam.
    Maga