  • Data: 2004-02-12 10:46:14
    Temat: Re: Pomoc dla bezdomnego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 Feb 2004, SQLwysyn wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> [...]
    >+ > Możesz mi wyjaśnić co "głównemu" do zameldowania przy stanie
    >+ > faktycznym jak wyżej ??
    >+ > Czy ty aby nie przedstawiasz stanowiska "w maglu słyszałem" ?
    >+
    >+ Przedstawiasz. Idz pajacyku do piaskownicy.

    Patrz niżej. Pytanie było DO CIEBIE.

    >+ Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy ponad 2 miesiące
    >+ Podstawa prawna
    >+ Kodeks Postępowania Administracyjnego; Ustawa z dnia 10.04.1974 r. o
    >+ ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jedn. Dz. U. Nr 87 z 2001 r.
    >+ poz. 960 z późn. zm.) i wyrok Trybunału Konstytucyjnego z dnia 27.05.2002 r.

    Szczególnie ten ostatni :>
    Czytałeś ty ten wyrok czy to dla ciebie za trudne ?

    "Organ meldunkowy nie rejestruje zaś uprawnień do lokalu, lecz gromadzi
    informacje w zakresie danych o miejscu pobytu osób. Jego zadaniem nie
    powinna być więc forma kontroli legalności zamieszkania i pobytu lecz
    faktyczne rejestrowanie danych."

    Jakbyś potrzebował objaśnień to tu:
    http://www.sokolka.pl/bip/bip_sprawy/bip_meldunki_za
    meldowanie_decyzja_administracyjna.htm
    tu:
    http://www.erzeszow.pl/1403/1403/art14.html
    tu:
    http://www.malanow.pl/eu/meldunki/zamadm.htm
    ...i w setce innych miejsc jest opis jak sobie urzędy usiłują
    radzić z UCHYLENIEM przez wyrok TK obowiązku "potwierdzania" :]

    BTW: thx za podanie daty, nie musiałem szukać ;) !

    [...]
    >+ Sposób załatwienia sprawy
    >+ a.. ww. druk powinien zawierać potwierdzenie faktu
    >+ zamieszkiwania przez osobę posiadającą tytuł prawny do lokalu (dokument do
    >+ wglądu).

    ...uchylone wyrokiem TK. Przecież TO było kanwą wystąpienia Rzecznika
    Praw do Trybunału. Doprawdy, z wyroku musiałeś tylko tytuł przeczytać.

    >+ Tzn. ze jak głowny najemca nie podpisze druku zameldowania to się
    >+ zes..sz a nie zameldujesz.

    Bo ty tak chcesz :>

    >+ A w takiej sytuacji jest wlasnie Kwiat.

    Wiem. Na początek popełnił wykroczenie wymeldowując się.

    >+ Nie udzielaj sie wiecej 'ekspercie' od siedmiu bolesci.

    Popatrz w lustro. Kilka razy.

    Policz ile razy w ostatnich tygodniach napisałeś bzdury, wyrażając
    się jakbyś wszystkie rozumy zeżarł - a i arogancko miejcami też.

    Z jednej strony - splokonował bym cię.
    Z drugiej... a co sobie żałować ;> Zresztą... jak cię wszyscy poplonkują
    to jakiś rzadki gość może uwierzyć w to co piszesz.

    pozdrowienia, Gotfryd