    From: "SQLwysyn" <s...@w...pI>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomoc dla bezdomnego
    Date: Tue, 10 Feb 2004 14:05:10 +0100

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0402100916100.-344531@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...

    > Możesz mi wyjaśnić co "głównemu" do zameldowania przy stanie
    > faktycznym jak wyżej ??
    > Czy ty aby nie przedstawiasz stanowiska "w maglu słyszałem" ?

    Przedstawiasz. Idz pajacyku do piaskownicy.

    Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy ponad 2 miesiące
    Podstawa prawna
    Kodeks Postępowania Administracyjnego; Ustawa z dnia 10.04.1974 r. o
    ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jedn. Dz. U. Nr 87 z 2001 r.
    poz. 960 z późn. zm.) i wyrok Trybunału Konstytucyjnego z dnia 27.05.2002 r.
    sygn. akt: K20/01 (Dz. U. z 2002 r. Nr 78, poz. 716); Rozporządzenie
    Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.12.2002 r. w sprawie
    zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania
    oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych
    dowodów osobistych (Dz. U. Nr 236, poz. 1999).

    Sposób załatwienia sprawy
    a.. ww. druk powinien zawierać potwierdzenie faktu
    zamieszkiwania przez osobę posiadającą tytuł prawny do lokalu (dokument do
    wglądu).

    Tzn. ze jak głowny najemca nie podpisze druku zameldowania to się
    zes..sz a nie zameldujesz. A w takiej sytuacji jest wlasnie Kwiat.
    Nie udzielaj sie wiecej 'ekspercie' od siedmiu bolesci.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H