eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomiary instalacji wykonywane przez spółdzielnię w mieszkaniu › Re: Pomiary instalacji wykonywane przez spółdzielnię w mieszkaniu
    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomiary instalacji wykonywane przez spółdzielnię w mieszkaniu
    Date: Sun, 12 Jul 2009 11:21:31 +0200

    Icek czysbys mieszkał w szczecinie. bo u mnie jest taka spółdzielnia,
    która robi dokładnie tak samo. ma głęboko w poważaniu ludzi i
    postepuje jak piszesz.

    ======================

    nie, ja jestem z wro ale u mnie jest podobnie. Im wieksza spoldzielnia tym trudniej
    odwolac prezesa.

    jeden glosuje za bo prezes sprzedal mu strych (caly) za 400 zlotych. Do tego na koszt
    SM (z funduszu remontowego) doprowadzil mu na
    ten strych media.

    jednemu kolesiowi prezes sprzedal mieszkanie w nowo wybudowanym budynku. W sumie to 2
    bo polaczone. 96 metrow za 86 tysiecy brutto.
    Jeden z czlonkow zglosil sprawe do prokuratury. Prezes w zeznaniach tlumaczyl, ze ze
    czlonek jest zasluzony dla SM.

    Ale odwolac sie go bez szerokozakrojonej akcji sie nie da. A ktos musialby poswiecic
    czas na to aby przejsc po spoldzielcach,
    pogadac, zrobic ulotki, przypomniec ze trzeba isc na zebranie.

    Icek