  • Data: 2008-08-14 13:52:38
    Temat: Re: Polskie prawo to parodia - czy tylko mi się zdaje ?!
    Od: ">>" <c...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Raczej nie byłoby jaj, bo podałem stronę archiwizująca inne i między innym
    > stamtąd można przeczytać, że ten tekst był już tam od dwóch lat a na jego
    > dopiero od dwóch miesięcy.

    a jak by on powiedzial ze ten text byl u niego zanim powstala strona
    archiwizujaca? pozniej text wywalil, a ty juz go skopiowales i dlatego
    wyglada to tak jakbys mial go pierwszy. zreszta co to za dowod jakas strona
    archiwizujaca...... jeszcze w dodatku moze powiedziec ze archiwizer bez jego
    zgody skopiowal zawartosc i co wtedy ?

    > Tak poza tym jest sens odwoływać się?? Składać jakieś zażalenie?

    zanim isc na milicje jak ostatni konfident, trzeba bylo pogadac z tamtym
    kolesiem i probowac wyrwac jakas kase od niego.

    o... zloz doniesienie na archiwizer ze skopiowal twoja strone :P