  • Data: 2017-12-13 20:07:05
    Temat: Re: Polskie Normy - jak to z nimi jest?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chce mi się rozkminiać, ale w takim wypadku nie powinno się na nie w
    > rozporządzeniu powoływać.

    No nie powinno się. Ale państwo ma gdzieś twoje zdanie. Co ciekawe oidp
    stroną w tej sprawie była jakaś gmnina twierdząca, że norma powinna
    podlegać zasadom informacji publicznej - napisali coś w przetargu a
    potem okazało się, że nie bardzo wiadomo było co konkretnie chcieli, bo
    oficjalnie nikt normy nie miał;)

    BTW:

    http://serwisy.gazetaprawna.pl/prawo-autorskie/artyk
    uly/628818,polskie-normy-chronione-prawem-autorskim-
    jak-utwor-literacki.html

    Tak - norma to taki sam utwór jak Pan Tadeusz;) Tak się kończy robienie
    kurwy z logiki.

    BTW2: Niektóre normy wręcz podpadają pod ustawę o ochronie inf.
    niejawnych, podczas gdy ich angielką wersję można ściągnąć legalnie z netu;)

    Shrek