  • Data: 2014-02-19 10:57:34
    Temat: Re: Polski minister-Zabijać niepotrzebne psy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-02-19 01:40, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Skąd narkotyki pochodzą jest nieistotne dla zasadniczej kwestii, że
    > twoja koncepcja "szkolenia" psów uzależnieniem jest godna największego
    > debila na tej ziemi.

    Mylisz się kretynie.

    > Jak dowodzi tego użycie psów (równie rutynowe i nierzadko znacznie
    > bardziej wyczerpujące) do wyszukiwania materiałów wybuchowych czy ofiar
    > katastrof - uzależnienie jest całkowicie zbędne do wydajnej pracy tych
    > zwierząt.

    Skoro taki kretyn tak napisał na podstawie swoich doświadczeń
    to pewnie powinienem uwierzyć. Ale kretynom nie wierzę.

> [...]
    > od trawki ciężko się uzależnić - to już czekolada groźniejsza ;) ) lub
    > zwyczajnie katastrofalne dla zdrowia (tempo "zużycia" takich psów byłoby
    > bardzo... kosztowne, tak na początek). Nie wspominając o tym, że "na
    > głodzie" bardzo łatwo o totalną niestabilność psychiczną (którą notabene
    > wyraźnie czuć z twojej strony w postaci chociażby iście panicznego
    > ignorowania podstawowych faktów medycznych jak i podstaw logiki) co nie
    > jest czymś co jest wskazane w pracy policyjnej - pies policyjny musi być
    > znacznie bardziej stabilny psychicznie niż podwórkowy burek.

    Bo podwórkowy burek stoi przywiązany na tym podwórku
    a nie chodzi/jest prowadzany miedzy ludźmi. Tylko nie widzę
    rzeczywistego związku z narkotykami.

    > ...którą znasz z...? Może jakichś swoich własnych doświadczeń z
    > prochami? Może halucynogenami? To by wiele tłumaczyło...
    >
    > PS: http://people.howstuffworks.com/police-dog4.htm
    >
    > Jeśli tekst jest dla ciebie za trudny, za drobną opłatą mogę ci zrobić
    > tłumaczenie.

    To może tumanie znajdź kogoś kto tobie to przetłumaczy i wytłumaczy.