  • Data: 2005-05-11 07:47:04
    Temat: Re: Polkomtel, zmiana regulaminu, jak sie bronic?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    T...@s...co.uk napisał(a) :

    > Chcialem zlozyc pismo tresci mniej wiecej takiej:
    >
    > 'Nie akceptuje nowego regulaminu i jak rozumiem oznacza to rozwiazanie
    > Umowy z winy Polkomtela.'
    >
    > Niestety, w BOKu po prostu takie pisma mi nie chcieli przyjac. Musialem
    > uzyc slowa: wypowiedzenie. Tzn. ze ja wypowidama ze wzgledu na brak
    > zgody na nowy regulamin. Moje oryginalne pismo zalczono tylko w
    > charakterze oswiadczenia....

    Podstawowy błąd taktyczny. Nie wolno pisać pod dyktando i nie
    wolno dać odmówić przyjęcia pisma. Na to drugie można zaradzić
    wysyłając poleconym. Na drugi raz w innej sprawie będziesz wiedział.

    Zbyszek
    PGP key: 0x58E0356F
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.