  • Data: 2004-11-26 19:22:02
    Temat: Re: Polkomtel i faktura korygujaca
    Od: "Renata Gazeta" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Black Peter" <b...@p...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:co7avj$e3q$1@inews.gazeta.pl...

    > Witam
    > Dzieki za informacje. Oczywiscie wszystko mam na pismie i ja tez do nich
    na
    > pismie wystepuje (skaladam w BOK z potwierdzeniem). Treaz czekam na termin
    > platnosci nasteppnej faktury i wtedy potrace sobie naleznesc.
    >
    > Jeszcze raz dzieki
    > Black Peter

    Mozna jeszcze zagrac na emocjach BOK. Moze to niezbyt mile, cywilizowane,
    czy grzeczne ale u mnie zadzialalo. Kiedys walczylam o rzekomo niedokonana
    platnosc do polkomtela (chociaz dostali potwierdzenie zaplaty - zrobili
    sobie xero, potwierdzili przyjecie data podpisem..., nawet pokusilam sie o
    reklamacje) nadal nie mogli sie zebrac do wystawienie korekty. Przyslali co
    prawda pismo, ze korekta zostanie wystawiona, ale niestety nie podali zbyt
    precyzyjnie kiedy ("w najblizszym czasie"), na dodatek pismo bylo w tonie
    ktory odebralam jako "kasy nam nie dalas, ale nie mozemy tego udowodnic".
    Poniewaz nie moglam sie doczekac owej korekty, zadzwonilam i zapytalam czy
    jest wystawiona koretka. Na odpowiedz, ze nie jest zapytalam jaka jest
    procedura rezygnaicji z ich uslug. BOK zaczal sie tlumaczyc... stanelo na
    tym, ze czekam do terminu platnosci najblizsze faktury (bylo jakies 7 dni).
    Koretka przyszla po 3

    pozdrawiam
    Renata