    From: pilas<p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polisa posagowa PZU - szukam Radcy Prawnego!
    Date: Sun, 30 May 2004 20:17:49 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Mianowicie jakieś tam paragrafy są, ale określają tylko w ciągu ilu dni
    PZU musi mi wypłacić pieniądze. Przecież ja nie będe się odwoływał do
    PZU tylko będe zaskarżał PZU o nieprawidłowe naliczenie należnych mi
    pieniędzy!!! Zaczynam nabierać odwagi i postaram się sam tą sprawę
    załatwić. Lecz musze się jeszcze upewnić, o jaką kwotę mogę się
    starać żeby oni się zorientowali, że ja znam się na rzeczy i nie dam się
    zrobić w balona. A chciałem jeszcze poinformować, że pisałem do nich
    pismo odnośnie mojego niezadowolenia z powodu zbyt małej
    wysokości kwoty jaką naliczyli. Otrzymałem odpowiedź, że brak jest
    jakichkolwiek argumentów itp, potwierdzających moje zażuty wobec
    nich czyli, że "kwoata naliczona dziś jest nieadekwatna do kwoty
    wpłaconej przezemnie w tamtych latach"!!! Ale ta informacja od nich to
    kolejna próba zrobienia klienta w balona. Przecież każdy, bez dużego
    wysiłku umysłowego domyśla się, że ta kwota jaką naliczyli jest
    nierealna i trzeba walczyć. Sprawę do sądu mogę zgłosić w ciągu
    najbliższych 10 lat. Przecież te 1010z mi bez powodu nie przepadnie i
    nie mam wyznaczonego terminu do kiedy mam to odebrać! Przecież to
    moja lokata.

    -> http://usenet.pomocprawna.info