  • Data: 2011-11-16 07:02:33
    Temat: Re: Policyjna menda czyli standardy c.d.
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lis, 01:18, mi <m...@o...pl> wrote:
    > "Komenda Stołeczna Policji potwierdza, że to policjant kopał w twarz
    > demonstranta"http://www.wykop.pl/ramka/943379/policj
    ant-ktory-uderzyl-z-piesci-prz...

    > Przypomnienie:http://www.youtube.com/watch?v=iEJn3Sv
    nQlY

    Znalazlem ciekawego posta na forum policji - swoja droga to co
    wypisuja tam niektorzy (z naciskiem na niektorzy, spora czesc jest
    bardzo rozsadna) polijanci budzi moj strach, ich miejsce jest w
    kamieniolomach, a nie w policji. Pozwole sobie zacytowac bo jest to
    pytanie bardziej na te grupe niz do bandytow w mundurach:

    Proc_Judei:
    "Obejrzałem filmy i mam pytanie, zwłaszcza do tych obrońców tego
    "policyjnego furiata w czapce". Sytuacja zupełnie hipotetyczna: - idę
    ulicą - naprzeciwko mnie, wybiega +/- 10 - 15 typów w jakiś
    kamizelkach, albo i bez. Nie mam ochoty mieć z nimi nic do czynienia,
    obracam się plecami i czekam aż przejdą obok mnie. Specjalnie to
    robię, aby nie prowokować, nie przyciągać wzrokiem. Nagle jeden z nich
    - CYWIL - uderza mnie w twarz i pryska gazem w oczy. Zakładam złudnie,
    że gaz na mnie nie działa i w samoobronie, bo przecież nie mam podstaw
    sądzić, że to interweniujący policjant, blokuję jego ruchy, "walę z
    kujawiaka: jak to pewien ZOMOwiec opisał, kopię w twarz, albo w gardę
    - bo przecież zasady wykorzystania śpb mnie nie obowiązują, po czym
    leżącego typa "glanuję" tak jak typ który myśli, że mu wszystko wolno,
    "mukuje" zatrzymanych. Na koniec kopię gnoja po cywilnemu, bo przecież
    nie policjanta - ani nie w mundurze, ani jakoś oznakowany, ani mi się
    nie wylegitymował, w łeb. Czy jako obywatel RP podlegam ochronie
    prawnej, czy podpadam pod paragraf zaatakowania policjanta na
    służbie?? I co by było gdyby tam nie było kamer?"

    Okreslenia kujawiak, garda, muka to slowa policjantow broniacych
    bandyty.