  • Data: 2003-02-21 12:03:38
    Temat: Re: Policjant i jego uprawnienia
    Od: Dawid Szymański <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <b353t5$63i$1@nemesis.news.tpi.pl>, sall wrote:
    > Widać że nie musi mieć policjant żadnych uprawnień, prócz munduru :-(
    > Jechałem samochodem, a obok mnie znaczniej szybciej inny samochód. Zostałem
    > zatrzymany (suszarka) i mandat za przekroczenie prędkości.
    > Ponieważ nie mam żadnych dowodów że nie jechałem taką prędkością zażądałem
    > od policjanta świadectwa legalizacji ich urządzenia pomiarowego, którego
    > mnie nie przedstawili.
    > Odmawiając zapłacenia mandatu byłem wzywany 8!!! razy do sądu i
    > "przegrywając" również odwołanie (został tylko Rzecznik P. O.).
> [...]

    A teraz ładnie poprosimy jeszcze raz tym razem po polsku ;)

    Bo ja nic nie zrozumiałem, w sensie nie wiem co jest nie tak ;)

    Zatrzymała Cię policja bo złapali Cię na radar tak? świetnie, dostałeś
    mandat, zakwestionowałeś homolagację ich 'suszarki'.

    I w czym problem? W tym, że nie przedstawili Ci homolagacji na radar?

    --
    Dawid Szymański aka SQ6EMM
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity,