  • Data: 2003-02-21 13:42:12
    Temat: Re: Policjant i jego uprawnienia
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mak Sym" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b359op$gmr$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dotyczący legalizacji oficjalnie używanych urzadzeń pomiarowych wszelkiego
    > rodzaju, a w szczególnie przez funkcjonariuszy policji. Podobne
    > niedopatrzenia ze strony policji przy alkomatach powodowały, że nie można
    > było uznać legalności pomiarów dokonanych nimi.

    Jaki artykuł mówi że świadectwo legalizacji ma być w radiowozie??
    Policjant pokaże Ci artykuł z którego dostajesz mandat za przekroczenie
    prędkości a więc to Ty musisz podać przepis na podstawie którego żądasz
    legalizacji.
    Zresztą jak widać sąd podzielił moje zdanie .

    Ile znasz przypadków uniewinnienia od zarzutu jazdy "po pijaku" z powodu
    braku legalizacji alkomatów??
    Ja słyszałem o jednym. W skali całego kraju.

    Pozdr
    Leszek