  • Data: 2004-06-19 16:04:38
    Temat: Re: Policjant a kontrolerzy w ZKM Gdynia
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie poźniej niż do następnego przystanku - tak jest w Regulaminie - nie
    > znasz tego?

    1) Trudno żebym znał regulaminy z calej Polski.
    2) Z opowieści męża pasażerki wynika ze wlasnie uczynila to pozniej.

    > Więc co, doczepisz się do osoby która /czeka w kolejce/ do skasowania
    > biletu?

    Wiele zalezy od tego kiedy dana osoba wsiadla :-)
    Jesli wsiadla 5 przystankow temu i nagle zapragnęła skasowac bilet bo mnie
    zobaczyła, to tak. Co innego jak ktos wsiada i bezposrednio po wejsciu
    podejmuje czynnosci majace na celu skasowanie biletu, wowczas kontroler ma
    obowiazek zaczekac na zakonczenie tych czynnosci i dopiero rozpoczac
    kontrole. Z tym ze, jak slusznie napisales, nie dalej niz do najblizszego
    przystanku.

    > Raz się do mnie taki jeden baran przyczepił - jeszcze drzwi
    > autobusu były otwarte - normalnie mnie tak zszokował że szepnąłęm mu parę
    > zdań do ucha i...nie skasowałem biletu wogóle - nie podjął dalszych
    > czynności pod moim adresem.

    <szok>
    Kto to widział prowadzić kontrolę podczas postoju na przystanku? Może to był
    jakiś lewus?

    > Mam nadzieje że kiedyś się spotkamy :D
    > Czasami jadę z mysłowic w kierunku katowic ....stukasz z jaworzna widać -
    > więc szansa jest....:D

    Nie widać :-)
    Stukam z Mysłowic, a pracuję w Kolejowym Przedsiębiostwie Związkowym w
    Katowicach zajmującym się kontrolą biletów w autobusach PKM Jaworzno,
    tramwajach KZK GOP Katowice i pociągach PKP PR. W Jaworznie pracuję tylko
    jeden dzien w tygodniu kiedy to mam dyzur w siedzibie PKM-u w trakcie
    którego przyjmuję skargi i reklamacje pasażerów.
    Moje numerki:
    1) 111 w PKM Jaworzno
    2) 2000 w KZK GOP
    3) 804012 na PKP