  • Data: 2008-02-14 21:20:24
    Temat: Re: Policjanci o świcie weszli siłowo
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl> writes:

    [ciap]

    > W kraju w którym policjanci mylą samochody i rozstrzeliwują dwie
    > przypadkowe osoby a inni mylą naboje i ostrzeliwują tłum ostrą
    > amunicją JESTEM SOBIE W STANIE WYOBRAZIĆ takie małe i niewinne
    > nadużycie jak cios kolbą, po którym człowiek zostaje odepchnięty
    > kilka metrów i ma uszkodzenia ciała.

    Może i tak, ale akurat ci policjanci są specjalnie szkoleni do tego,
    żeby unieszkodliwiać ludzi[1], a nie powodować obrażeń ciała, o które
    nawet prawdziwy bandyta mógłby ich najprawdopodbniej oskarżyć.

    Innymi słowy -- najprawdopodobniej policjant nie zadziałał
    profesjonalnie, a to może już sugerować, że po prostu chciał tym
    feralnym odepchnięciem czy też ciosem jedynie odreagować swoje emocje,
    a nie uzyskać efekt unieszkodliwienia potencjalnie agresywnego cywila.

    [1] Podobnie zresztą wojskowi są szkoleni do tego, by eliminować wroga
    z pola walki, a niekoniecznie go zabijać.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl