eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ?? › Re: Policja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ??
  • Data: 2006-01-26 10:25:24
    Temat: Re: Policja zabrała mi komputer i płyty ? Co dalej ?? jakie kary ??
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Płyty skonfiskują, komputer oddadzą tylko po wyroku, sformatują dysk,
    > dostaniesz pewnie jakąś grzywnę.....
    >
    > W ten sposób te barany poprawiają sobie statystyki wykrywalności,
    > Kurews....e nieroby.........

    A tak jeszce dodając na koniec......

    Niepotrzebnie baranom dałeś cały komputer, wystarczyło cymbałom wymontować
    twardziela.
    A na resztę pokazać legalne rachunki ze sklepu komputerowego........

    P.S. Sam osobiście byłem kiedyś u takiego dzielnicowego który posiada po
    dzień dzisiejszy komputer z pirackim XP-kiem,
    a żeby tego było śmieszniej, ma na twardzielu całą kolekcje pornoli również
    bez praw autorskich,
    którą zresztą ogląda regularnie razem z żoną....... . A tak na marginesie
    spoko z niego kumpel i bardzo go lubię.

    Tylko ta hipokryzja mnie trochę drażni .........
    Dr.Endriu
    http://nmp1.w.interia.pl
    n...@i...pl