  • Data: 2005-09-24 14:46:11
    Temat: Re: Policja zabrala mi komputer.
    Od: JFK <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 23 Sep 2005 00:43:08 +0000, Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz
    napisał(a):

    > I nie uzyskać zaliczenia BO MA BYĆ w .pps ;)
    Rany. Co to za uczelnia?
    U nas nie dosc ze nikt sie nie upiera przy formacie to nawet przy systemie
    operacyjnym na jakim ma to dzialac (jesli piszemy programy).
    Ponad pol grupy oddaje dzialajace pod linuxem reszta pod windows
    i nie gra roli bo na kazdym stanowisku na uczelni jest i jedno i drugie.
    Dotychczas wydawalo mi sie to norma, ale widze ze tylko mi sie wydawalo.
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:
    http://rudy.mif.pg.gda.pl/~jfk/poczta/
    lub(wolniej)na adres z From