  • Data: 2005-09-25 07:10:50
    Temat: Re: Policja zabrala mi komputer.
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magdalena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dh5gfv$oe5$1@news.onet.pl...

    > Tego nie jestem w stanie pojac. Mam prawo nagrac sobie odcinek serialu z
    > Tv
    > na magnetowid,

    Tak, bo zaplacilas posrednio za prawa autorskie (w abonamencie, z którego
    czesc nadawca przekazuje ZAiKSowi)

    > ale sciagnac z internetu inny serial i nagrac na plytke juz
    > nie?

    Bo w internecie jest towar kradziony - divxy to jest towar kradziony.

    > Moge nagrac z radia piosenki na magnetofon kasetowy ale nie moge z
    > internetu

    Analogicznie, jak u góry.

    > w formacie mp3?
    > To jest jakis przestepczy format czy co?

    Jesli masz na legalne płytce - np. z pisma komputerowego to mp3 jest
    legalny. Jak sobie sama wygenerujesz mp3 z WŁASNEJ płyty CD - to jest
    legalny. Jak ściagniesz ze strony artysty, który na niej udostępnia własne
    mp3 to jest legalny.

    W innych przypadkach jest kradziony.

    --
    SQLwysyn