  • Data: 2005-01-11 09:02:55
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek napisał(a):

    [...]

    > Mój post z 10.01.2005 g.11.57 jest tak czytelny, że tylko osobnik z IQ<87
    > może nie widzieć o co chodzi. Dotychczas myślałem , że tylko niejaki Rokicki
    > reprezentuje taki poziom. A tu, patrz pan, taka niespodzianka.
    > Tak cię to denerwuje, że zaczynasz używać słów niecenzuralnych?

    Alez skad. Po prostu nie zawsze w sposob cenzuralny da sie wyrazic odpowiednie
    pojecia. W ktorym ze swoich postow zdefiniowales bezpieczenstwo socjalne w taki
    sposob: "Pewność, że jutro nie straci się pracy, mieszkania itd." - przy czym,
    zupelnie pominales kwestie tego kto ma za to zaplacic - bo ktos musi...

    Na moje stwierdzenie, ze wyslanie (dzis) dziecka raz na piec lat na kolonie
    nad morze moze sobie pozwolic przecietna polska rodzina skwitowales argumentem
    "obudz sie"...

    O czym wiec ja mam z Toba rozmawiac?

    j.