    From: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Date: Tue, 4 Jan 2005 08:48:32 +0100
    <cr9uju$b18$1@atlantis.news.tpi.pl> <cr9vfm$f98$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cr9vuo$h3q$1@atlantis.news.tpi.pl> <cra0rs$khr$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <o...@k...it-net.pl> <crb58r$9oe$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <41d91c0e$3@news.home.net.pl> <crb7ma$7c8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <41d9259e$1@news.home.net.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <o...@k...it-net.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <o...@k...it-net.pl>
    <0...@b...poznan.pl>

    wiadomości news:04012005.2D46237B@budzik61.poznan.pl...
    > Użytkownik Rodrig Falkenstein r...@g...pl ...

    > zagladam na inne i wiem ze przyjeło sie zwracanie sie do siebie per TY,
    > niemniej jednak pierwszy raz spotykam sie aby ktos poczuł sie obrazony ze
    > ktos zwraca sie do niego per PAN.

    Chodzi o pretekst.
    Każdy pretekst jest dobry, żeby mi dosunąć za antykomunizm.
    Gdybym zwracał się na TY też byliby urażeni.

    > ale dlaczego?
    > skoro zwrócenie sie per PAN ma delikatnie zwrócic uwage ze sie kogos nie
    > lubi i taki jest zwyczaj i tak pan KRuk posteepuje, to dlaczego ma
    > przestac? Czy nielubienie kogos łamie netykiete?

    Przestać bo już. Najlepiej dla nich byłoby, żeby tacy jak ja przestali w
    ogóle żyć i żeby policja, prawnicy mieli takie uprawnienia jak w stanie
    wojennym, kiedy byli oni drudzy po dyktatorze Jaruzelskim, najważniejsi w
    Polsce dla rządu, ponieważ skutecznie bili i mordowali przeciwników
    politycznych prosowieckiego rządu Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej,
    z której po rozpadzie powstało SLD, z którego to z kolei wywodziła się
    mafia, która kombinowała, okradała nas i próbowała sprzedać nas Polaków
    Rosjanom przed świętami. Teraz znów zmienili podobno nazwę partii, bo w
    przyszłym roku wybory, a oni jako SLD mają raczej małe szanse kolejnego
    zwycięstwa. Więc liczą na to, że nikt się nie połapie kim są. Na to samo
    liczą tu tacy ludzie jak Lawa, Tomasik, Osiecki, Falkenstein.....
    .
    Poza tym zwracanie się na PAN do ludzi niekoniecznie oznacza nielubienie
    kogoś. Lubię czytać postingi Przemka R. i też zwracam się do niego panie
    Przemku.

    > przyznaje, dziwny jest ten tytuł dr ale mi tam nic do tego, kazdy
    > podpisuje
    > sie tak jak ma na to ochote.

    Widać chcą to zmienić i wprowadzić prawa zakazujące podpisywania się tak jak
    ktoś chce. Może też zaczną podpisywać się swoimi nazwiskami i pojawią się w
    grupie Urban, Rakowski, Jaruzelski, Piotrowski..... i inni.

    > ok, ale z drugiej strony dlaczego ma tego nie pisac?

    Boją się, że ktoś może zasugerować się tym zanim zacznie na mnie pluć.

    > doktora, niemniej uwazam za postawe nie fair utworzenie frontu
    > antykrukowego....

    To jest podobny front do antywalesowego, antypopieluszkowego,
    antygiertychowego, ......... ogólnie antypolskiego itd...

    Grzegorz Kruk, Ph.D.