  • Data: 2005-01-03 10:02:31
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj0rbqlxmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Dnia Mon, 3 Jan 2005 00:41:10 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    > napisał:
    >
    > [ciach]

    > Panie doktorze, niech pan skończy wypowiadać się na tematy, o których nie
    > ma pan pojecia.

    Rozumiem, że pojęcie ma się wtedy, kiedy człowiek godzi się z przemocą ze
    strony policji, wyzyskiem, oszukiwaniem ze strony rządu, zabójstwami
    dokonywanymi przez policjantów niby przez pomyłkę ("o pomyliło mi się
    strzeliłem w głowę niewinnej dziewczyny, bo dali mi broń palną"), jazdą
    policjantów po pijaku (ostatnio na Śląsku znów się trzech policjantów
    zasłużyło - mówili rano w radiu - jeden rozwalił ambulans, a pacjent zmarł
    na atak serca, inna 23 letnia ofiara pijanego policjanta walczy z życiem).
    Rozumiem, że pojęcie ma się, kiedy człowiek wierzący w prawo i
    sprawiedliwość potulnie otwiera drzwi, pozwala na plądrowanie mieszkania na
    podstawie pomówień lub niepopartych dowodami podejrzeń, lub donosem uczynnej
    sąsiadki, która chce mieszkanie dla dorastających dzieci itd.

    Pan mógłby zastapić Louisa de Funes. Bardzo nam go brakuje po śmierci.