eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Data: 2007-05-17 11:18:06
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 17 May 2007 12:28:09 +0200, Jasko Bartnik napisał(a):

    > Ciezko mi odpowiedziec na to pytanie. Ale przypuscmy na moment, ze nie
    > jestem programista i stawiam sie w takiej sytuacji jak proponujesz.
    > Szczerze? Mialbym to gdzies.

    Z czego Ty się utrzymujesz? Bo gdybym ja zlecił napisanie programu to
    mógłbym sobie pozwolić żeby go programista napisał na licencji otwartej
    bo mi to rybka - a jakby co to może znalazłby się ktoś kto by go ulepszył.
    Ale firmy zajmujące się produkcją oprogramowania - czy to mikrosyf czy
    Adobe czy firemka z sąsiedniej ulicy robiąca programy do fakturowania,
    na takie coś sobie pozwolić nie może - bo nic by nie zarobili.
    Czy to programista (lub firma która go zatrudnia), czy fotograf, czy też
    muzyk - każdy z nich potrzebuje klientów którzy będą płacić za to co robi,
    a nie piracić.
    Klient zawsze może wybrać czy woli darmowe czy płatne - a jak wybierze
    płatne to powinien zapłacić. Ja też bym chciał używać Photoshopa, ale
    mnie nie stać więc niestety używam gimpa.

    Pozdrawiam,
    Henry