    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Policja z kamerami
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <q3rlei$vpu$1@node1.news.atman.pl> <q3siv7$u0q$1@node1.news.atman.pl>
    <q3t8g5$jsk$1@node1.news.atman.pl> <q3tnsl$3ed$1@node2.news.atman.pl>
    <2Gu8E.220011$hI1.202391@fx18.ams1> <q3v272$acf$1@node2.news.atman.pl>
    <QNH8E.402659$mA1.279791@fx09.ams1> <q40ah1$h7l$1@node1.news.atman.pl>
    <H4S8E.196534$jR1.31287@fx08.ams1> <q41qlv$ulv$1@node1.news.atman.pl>
    <s759E.239569$hL1.212614@fx12.ams1> <q42v6h$219$1@node1.news.atman.pl>
    <7Yn9E.234750$cZ1.14259@fx02.ams1>
    <5c668936$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <mtI9E.260497$3F1.98785@fx17.ams1> <q48dds$cq7$2@node1.news.atman.pl>
    <pm182c36ybtf$.1mamlibeq3c5m.dlg@40tude.net>
    <q4bim1$7o6$5@node1.news.atman.pl>
    <s6ynttq70sb4$.1ftxohcte4ulj.dlg@40tude.net>
    <q4bkkh$7o6$7@node1.news.atman.pl>
    Date: Sun, 17 Feb 2019 14:56:23 +0100

    Dnia Sun, 17 Feb 2019 13:38:42 +0100, Shrek napisał(a):

    > A inni to nie muszą?

    Musza, ale mozesz mu powiedziec - za glupi jestes, zeby utrzymywac.

    A policjant co - a ukrasc, czy dorobic ? :-)

    > No właśnie do czwórki na rękę (z jakimiś tam dodatkami) każdy powinien
    > dobić. z tego wychodzi jakieś 2400 emerytury gratis przez 20 lat po 25
    > latach pracy. Więc jakby tą gratisową emeryturę wliczyć do pensji to
    > wychodzi gdzieś tak +2000 na miesiąc to daje 5000 netto/miesiąc- dalej
    > uważasz, że kiepsko?

    Za pozno.

    > 2400 netto to kiepsko po 25 latach pracy - czyli w okoliczach 45 roku
    > życia? Weź sprawdź ile wynosi średnia emerytura i ile mediana po 45
    > latach pracy.

    Ja tam raczej licze, ze nie oplaca mu sie odchodzic, wiec bedzie dalej
    pracowal. Emerytura bedzie rosla, ale nie bedziesz mogl zarzucic, ze
    to po 25 latach pracy.

    Tak czy inaczej - policjant po tych 25 latach raczej musi dalej
    pracowac.

    J.