    From: "Misiek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Date: Fri, 25 Feb 2011 08:26:21 +0100

    Użytkownik "Łukasz Jamroz" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1d27faf8-d41f-4685-bed5-135c0c300ad0@e8g2000vbz
    .googlegroups.com...
    On 25 Lut, 01:46, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Zachowuje się agresywnie i jest nieobliczalny. Już kiedyś miałam na
    > klatce przeprawę z narkomanem (pewnie dilerem). Leciał już do mnie z
    > łapami, ale zdążyłam uciec za oszklone,

    Kolejna ekspertka... W temacie piszemy o szkodliwosci marihuany, nikt
    kto ma jakas wiedze w tym temacie nie uwierzy Ci ze ktos po marihuanie
    byl agresywny. Co najwyzej mogl byc pod zbyt slabym jej wplywem i po
    prostu zachowywal sie normalnie (w sensie ze dla niego normalnie - tak
    jakby nie byl pod czegos wplywem). Wrzucanie do jednego worka
    marihuany i chocby amfetaminy (tu juz uwierze w agresje) to wymysl
    policyjnych pogadanek dla szkol podstawowych. Sam mialem okazje byc na
    takiej - po latach czlowiek sie smieje, ale niestety nie wszyscy maja
    dosc rozsadku zeby poczytac rzetelne opracowania na dany temat i
    powielaja bzdury.

    dalej sobie w swojej nieswiadomosc i tkwic bedziesz poki faktycznie sie nie
    przekonasz o sposobie dzialania tego narkotyku.
    marihuana JEST narkotykiem czy tego chcesz czy nie. I MOZE powodowac rowniez
    agresje.
    Tyle.
    Nie chce mi sie wiecej udowadniac ze "nie jestem wielbladem".
    Coz, kolejny mlodzieniaszek ktory chcialby cpac sobie legalnie. Wyjedz
    lepiej do Amsterdamu, tam wolno. Nam to takich nie trzeba :P