    From: "Ls" <t...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja odda mi pieniadze ?
    Date: Sun, 14 Oct 2007 13:56:38 +0100

    > Wlasnie chodzi mi raczej o zasady. Policjant wmowil mi ze bedzie OK, a
    > teraz przez niego mam mase problemow.
    >
    > Wysle pismo, ze zadam zwrotu wraz z kosztami i odsetkami - w "ryj" nie
    > dadza, zamknac tez nie powinni.
    >
    > Jak co to dam znac.

    Mnie kiedys czesto na wku ciągali, kilka razy w ciagu roku. Mimo ze juz
    bylem po wojsku to ciagle jakies wzywali mnie to na wydanie karty
    mobilizacyjnej, to na zamiane, sprawdzenie danych, cwiczenia rezerwy... Zeby
    nie bylo im za fajnie to za kazdym razem przychodzilem przygotowany z
    podaniem o zwrot pieniedzy za przejazd i utracone w tym dniu zarobki, bo
    musialem brac urlop bezplatny tego dnia, przynajmniej w teorii. Kij ze przez
    godzine biegali po calej komendzie z pietra na pietro zeby to zalatwic,
    wszystkie papierki powypelniac i dac mi na koniec pieniądze. Ja mialem
    przynajmniej cichą satysfakcję ze wreszcie musza ruszyc zadki i cos zrobic
    zamiast pic kawe caly dzien ;) taki klient jak ja pewnie nie czesto im sie
    trafial, bo wiekszosc facetow w strachu i trwodze nie smie nawet sie
    upomniec o kase za przejazd ;)
    Pozdr,
    Ls.