  • Data: 2005-04-09 11:24:20
    Temat: Re: Policja i oszustwo
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d38bq3$p1o$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:d38b62$ak1$1@inews.gazeta.pl...

    > ma i
    >
    > Tak. Bo do niekorzystnego rozporządzenia mieniem teoretycznie gościa
    > doprowadził w chwili, gdy tamten wysłał mu pieniądze na konto. Jego mail
    > z wyjaśnieniem jest już post fatum. Zgoda, gdyby następnie wysłał zaraz
    > pieniądze. Kilka dni można poczekać. Ale 30 dni, to już za długo.

    - 7 dni na skontaktowanie sie (regulamin allegro)

    > Przecież tyle przelew iść nie mógł, a gość miał pieniądze kupującego
    > zwrócić, wiec nie można twierdzić, ze ich nie miał i jest to zwłoka w
    > zwrocie.

    Ja zrozumialem to tak ze osoba ktora przedmiot sprzedajacemu mialad
    dostarczyc nie wywiazala sie
    z umowy. Czyli ze czekal te kilka dni na towar. Az wkocncu napisal do
    kupujacego ze w takim razie
    pieniazki oddaje. Moim zdaniem zachowal sie wporzadku.

    Jezeli w zawiadomieniu nie zawarl tego maila, to nie widze przeciwskazan do
    234.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...