    From: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja i kontrola IMEI telefonow Nokia.
    Date: Thu, 19 Nov 2009 11:47:33 +0100

    ER <e...@p...onet.pl> pisze:

    > Oki.
    > Ale w zasadzie czy tak ciezko jest wpisac *#06# i podac policjantowi
    > kod IMEI? Zajmie to 1 min. a dzieki temu trefne telefony beda
    > zdecydowanie mniej chodliwe.

    Od kamyczka do rzemyczka, od podawania IMEA "na widzimisię policjanta"
    do ...

    > Inna sprawa, ze numery IMEI kradzionych telefonow powinny byc
    > automatycznie blokwane przez wszystkich operatorow.

    Wiec dopóki operatorzy nie ruszą ciężkich dup (np. bo ich policja
    zachęci) to do problemu ja nie będę uznawał za zasadne podchodzenia do
    problemu od dupy strony w czasie gdy "przydeptywanie" swobód
    obywatelskich staje się zbyt powszechne i "bezproblemowe".

    Przy czym taka baza powinna być "oparta o wymianę światową" bo inaczej
    telefony kradzione w Polsce będą trafiać do Paragwaju albo Burkina Faso.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Kto zbyt wiele mówi, rzadko bywa szczery.