  • Data: 2009-11-19 10:42:54
    Temat: Re: Policja i kontrola IMEI telefonow Nokia.
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ER" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:he36jt$tsm$1@news.onet.pl...
    > Oki.
    > Ale w zasadzie czy tak ciezko jest wpisac *#06# i podac policjantowi kod
    > IMEI? Zajmie to 1 min. a dzieki temu trefne telefony beda zdecydowanie
    > mniej chodliwe.

    Nie mam nic przeciwko. Wiesz, jednak wolałbym żyć w państwie, gdzie
    wymaganie skuteczności od organu nie musi być równoznaczne z przyzwalaniem
    mu na łamanie prawa, w państwie, gdzie by zrobić dobry biznes nie trzeba
    dokonać przekrętu itd... Nie winię policjantów, ale niech się ich przełożeni
    zastanowią czasem. Przytakiwanie przy łamaniu prawa prędzej czy późnej
    obróci się przeciw nam, jak nie nam to naszym dzieciom. To już lepiej zmieć
    zapis przepsiu, niż udawać, że działamy legalnie.