  • Data: 2008-07-12 12:16:38
    Temat: Re: Policja a TrueCrypt
    Od: "gargamel" <s...@d...lina> szukaj wiadomości tego autora

    > Gratuluję sprzętu :) ale nie każdy użyszkodnik tak ma.
    > Za dużo pecetów z zasilaczem Tracer i podobnych widziałem :>

    no fakt, jak ma się pecha to sprzęt też nawali, ale wtedy oddajewsz na
    gwarancję i ci dają nowy sprawny:O), a co by na to powiedzieli Bill Z
    Linusem i UOKiK?

    zresztą jak wszystko kazdy sprzęt po pewnym czasie się zużyje i zniszczy
    się, ale OSy to są sprzedawane od razu gotowe buble jak za cccp:O(

    > Kiedy Ty fakt wystąpienia "zwisu" uzależniłeś WYŁĄCZNIE od błędu
    > w OS. A 4,5V na płycie w miejscu gdzie powinno być 5 V daje
    > dość często ten sam efekt :]

    to wtedy się sprzęt wykrzaczył, zresztą w takich przypadkach sprzęt
    testujesz i zgłaszasz awarię na gwarancję i po ptakach:O)

    > "Nisko przelatujące kwantyfikatory mogą poranić" czy jakoś tak to
    > pisywali...

    nie czytaj więcej braci Grimm, nie w tym wieku człowieku:O)