  • Data: 2008-07-17 06:42:14
    Temat: Re: Policja a TrueCrypt
    Od: "Camis" <c...@d...plUSUN_$TO$.INVAL> szukaj wiadomości tego autora

    Hmm.. Mam jako takie doswiadczenie z policja i szyfrowaniem.. W 2004 roku
    mialem rewizje (nie dotyczyla ona piractwa, tylko wyludzenia z banku
    ~100tys zl). Oczywiscie spora czesc moich dyskow mialem zakodowanych AES
    przez program PGP ;] Najpierw na komendzie próbowali wymusic odemnie haslo
    dostepu, oczywiscie jako ze mam slaba pamiec to hasla zapomnialem (no coz
    dlugie bylo i skomplikowane). Po 72 godzinach musieli mnie zwolnic bo
    sedzina nie wydala zgody na sanki..

    Jak do tej pory 'wynajeli' 2 bieglych co by odczytac zawartosc dyskow, ale
    narazie im sie nie udalo i na 99.99% nie uda :D

    Aktualnie cale dyski mam zaszyfrowane TrueCrypt 6a, a plyt zadnych nie mam
    w domu.

    Radze wszystkim szyfrowac dyski bo powoli Polska robi sie policyjnym
    panstwem.