  • Data: 2008-07-07 13:27:31
    Temat: Re: Policja a TrueCrypt
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gargamel napisał(a) :

    > tam to ty trzymasz co najwyżej hasełko do zaszyfrowania klucza (który
    > znajduje się na twoim dysku twardym),

    Nie myl klucza, który jest częścią systemu autoryzacji w TC ze
    skrótem.

    > które można złamać na obecnych kopach
    > w rozsądnym czasie:O(

    Na razie to Ty usiłujesz forsować jakieś wymyślone teorie.
    Zapoznałeś się w ogóle z TC? Chyba nie bardzo. Pomogę trochę: do
    autoryzacji możesz użyć hasła lub klucza w plikach na zewnętrznym
    nośniku. Gdzie "lub" nie wyklucza "i".

    > nie myl szyfrowania z pseudoszyfrowaniem:O(

    Acha, a więc uważasz, że posiadanie hasła do programu jest
    pseudoszyfrowaniem? Nie rozumiem Cię.

    > p.s. z drugiej strony to co zrobisz jak to hasełko zapomnisz?

    Dlaczego uważasz, że mogę zapomnieć hasło?
    Jak ktoś Cię walnie w głowę, za głoszenie głupich teorii ;-) , to
    może rzeczywiście zapomnisz nawet jak się nazywasz, ale nie
    rozpatrujmy sytuacji nadzwyczajnych.

    > pewnie te
    > twoje dane są tak mało warte że ich utrata nie przyprawi cię o zawrót
    > głowy?:O)

    Błąd w Twoim kombinowaniu w próbie wykazania, że szyfrowanie to
    taki nikomu niepotrzebny gadżet. Nie pomyślałeś o tym, że
    regularnie robi się kopie zapasowe danych, aby zabezpieczyć się
    przed ich utratą.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE