  • Data: 2010-06-17 16:39:18
    Temat: Re: "Policja"
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Vasco" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:4c1a44bd$0$19163$65785112@news.neostrada.pl...
    > Skarga do komendanta? Do tego, który parę tygodni temu przyjechał na
    > "legitymowanie" dwóch nastolatków? Żadnej notatki z tego nie było, a
    > chłopcy twierdzą, że zostali pobici...
    > (http://interwencja.interia.pl/news?inf=1467434)

    Bezpodstawne zatrzymanie to przestępstwo, więc zawiadomienie do
    Prokuratury. Zaś podany przez Ciebie materiał jest w mojej ocenie po prostu
    mało wiarygodny i tyle. Jeden, dwóch napalonych policjantów, to nie powinno
    się zdarzyć, ale to możliwe. Ale zauważ, ze tu wychodzi na to, że wszyscy
    policjanci się jakoś dziwnie na nich wzięli. To skrajnie nieprawdopodobne.