  • Data: 2005-10-10 08:44:54
    Temat: Re: Polecony - brak adresata
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaja napisał(a):

    > A co robić? Ja bym odniosła na pocztę otwarty i przy pracowniku poczty
    > napisała, że dostarczono mi przez omyłkę,

    Otwierasz korespondencję nie adresowaną do siebie??? I po co masz
    odpisywać przy pracowniku poczty?

    Kiedyś z ZUS przyszedł list adresowany na nieżyjącego adresata. Miesiąc
    wczesniej ZUS wypłacił zasiłek pogrzebowy, ale widać to nie
    przeszkodziło wysłać listu z dokumentacją "do rąk własnych",
    opieczętowanego na czerwono. Listonosz pozwolił sobie to pismo zostawić
    w drzwiach, no młody, głupi, postanowiłam zwrócić pismo osobiście
    nadawcy ( szkoda mi było listonosza, przystojny jest;-)). Ponieważ dość
    długi czas nie mogli znaleźć "pani od korespondencji", więc list został
    rzucony na biurko w sekretariacie z komentarzem, żeby sobie z nim
    robili, co chcą, bo adresat nie żyje, odwróciłam się na pięcie i
    wyszłam.
    Justyna
    "I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje."
    Johnson