  • Data: 2007-01-12 12:35:19
    Temat: Re: Polecenie służbowe
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chodzi o żalenie się - po prostu chce wiedzieć czy tak można. Bo
    > moją pracę nie będę mógł odłożyć - czyli będę musial robić w domu -
    > nie uśmiecha mi się to.
    > Porozmawiać z pracodawcą można jeżeli pracowadca jest rozsądny i
    > słucha co pracownik mówi - z krzykaczami nie ma sensu rozmawiać ;-)

    Skoro wie ze może Ci kazać odbierać telefony, bo prace i tak w swoim
    wolnym czasie w domu zrobisz to ja mu się nie dziwię. Postaw mu się i
    jak poprosi Cię o wyniki pracy daj mu zestawienie telefonów które
    odebrałeś na jego polecenie, tylko wcześniej nawet jak nie chce słuchać
    powiedz mu wyraźnie, że się nie wyrobisz z własną pracą i telefonami i
    obierając telefony nie wykonasz innych zadań.

    pozdrawiam
    axell