  • 1. Data: 2007-01-12 12:02:42
    Temat: Polecenie służbowe
    Od: "Robi" <r...@o...pl>

    Witam,

    Jestem zatrudniony jako informatyk i otrzymałem polecenie służbowe aby zająć
    się obsługą klienta.
    Mówiąc szczerze to nie po to zatrudniałem się jako informatyk aby pracować
    teraz na telefonie. Czy moge odmówić wykonania takiego polecenia? i jakie
    mogą być tego konfekwencje - czy wogole mogą być ? Brak pracowników do
    obsługi klientów to zaniedbane ze strony pracodawcy.

    Dzięki i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-01-12 12:10:49
    Temat: Re: Polecenie służbowe
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Robi" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się obsługą klienta.
    > Mówiąc szczerze to nie po to zatrudniałem się jako informatyk aby pracować

    a nie lepiej pogadać o tym z pracodawcą a nie żalić sie na grupie....?

  • 3. Data: 2007-01-12 12:15:49
    Od: "Robi" <r...@o...pl>

    > a nie lepiej pogadać o tym z pracodawcą a nie żalić sie na grupie....?
    Nie chodzi o żalenie się - po prostu chce wiedzieć czy tak można. Bo moją
    pracę nie będę mógł odłożyć - czyli będę musial robić w domu - nie uśmiecha
    mi się to.
    Porozmawiać z pracodawcą można jeżeli pracowadca jest rozsądny i słucha co
    pracownik mówi - z krzykaczami nie ma sensu rozmawiać ;-)

  • 4. Data: 2007-01-12 12:20:51
    Temat: Re: Polecenie s
    Od: Anna_Maria_Elena_Wesołowska <W...@k...rus>

    Widocznie na nic więcej nie zaslugujesz cwoku ;) o kurwa P; taki z
    ciebie inFoLmatyk a masz odbierac :D phony to widocznie max na co
    mozesz liczyc.Zrób loda szefowi to moze ci rzuci jakis ochłap w
    Informytizacji :D ciepłowni

  • 5. Data: 2007-01-12 12:35:19
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Porozmawiać z pracodawcą można jeżeli pracowadca jest rozsądny i
    > słucha co pracownik mówi - z krzykaczami nie ma sensu rozmawiać ;-)

    Skoro wie ze może Ci kazać odbierać telefony, bo prace i tak w swoim
    wolnym czasie w domu zrobisz to ja mu się nie dziwię. Postaw mu się i
    jak poprosi Cię o wyniki pracy daj mu zestawienie telefonów które
    odebrałeś na jego polecenie, tylko wcześniej nawet jak nie chce słuchać
    powiedz mu wyraźnie, że się nie wyrobisz z własną pracą i telefonami i
    obierając telefony nie wykonasz innych zadań.

    pozdrawiam
    axell

  • 6. Data: 2007-01-12 12:43:58
    Od: "sotb" <s...@n...netu>

    Użytkownik "Anna_Maria_Elena_Wesołowska" <W...@k...rus> napisał w wiadomości
> [...]
    > ciebie inFoLmatyk a masz odbierac :D phony to widocznie max na co
    > mozesz liczyc.Zrób loda szefowi to moze ci rzuci jakis ochłap w

    Wesołoska, pisz pod cytatem, a nie nad, bo zarobisz na delejta

  • 7. Data: 2007-01-12 13:40:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robi" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    Potraktuj to w ten sposób. Przedsiębiorstwo, czy to małe, czy to duże, to tak
    naprawdę jest jakiś tam organizm służący każdemu z pracowników do zarabiania. No
    i trzeba jakoś ten wózek pchać do przodu. Skoro nie ma chwilowo pracownika do
    obsługi klienta,a z drugiej strony nie ma zapotrzebowania na pracę informatyka,
    no to w dobrze pojętym również własnym interesie trzeba usiąść do telefonu i
    tyle.

    Niby mógł byś odmówić. Ale to zrobi jakiś tam kłopot pracodawcy. A człowiek
    intuicyjnie kłopotów unika. Jak będzie kiedyś tam podejmował decyzję kogo
    zwolnić,a kogo nie, to przecież normalnym jest, ze zwolni tego, który mu
    przysparza kłopotów.

    Wydaje mi się, że o wiele lepiej zrobisz wykonując to polecenie jednocześnie
    spokojnie sygnalizując pracodawcy, że jednak lepiej byś się widział w roli
    informatyka, niż telefonisty i jeśli sytuacja nabierze jakiegoś stałego
    charakteru, to zaczniesz się rozglądać za pracą informatyka.