eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Podział winy na Łukaszkostan i Kaczystan [Usarz Dolny]
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podział winy na Łukaszkostan i Kaczystan [Usarz Dolny]
    Date: Wed, 1 Sep 2021 18:11:42 +0200
    <sg5qhg$o1r$1@gioia.aioe.org> <6126878c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <s2xr6pyqi126$.1in2dzi553ni9.dlg@40tude.net>
    <6127be05$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <1k2i6imutzlzq.1g7k6ly2w8vti$.dlg@40tude.net>
    <a...@w...eu>
    <1s59fk6bw4rkw$.j9hq2k59c70l$.dlg@40tude.net>
    <6128b17d$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <6128fdc0$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <612c79be$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <612d0b8a$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <612dc3a0$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <sgkh8p$8h7$1@gioia.aioe.org>
    <612dff3c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <612e4557$0$515$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <612e62be$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <612e6fd1$0$529$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <sglu1e$cer$1@gioia.aioe.org> <612fa342$0$507$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 01.09.2021 o 17:58, nadir pisze:

    > Jak już mieszasz w to chrześcijaństwo, to są kraje geograficznie,
    > kulturowo, i co najważniejsze - religijnie bliższe tym uchodźcą.

    Może tym uchodźcom nie są aż tak bliskie jak myślisz.

    Jak będę musiał spieprzać z tego katolandu, to nie oznacza, że jako
    państwo docelowe wybiorę inny katoland, i co najważniejsze - właśnie
    dlatego, że z katolandu uciekam, będą szukał państwa najbliższego mi
    kulturowo, czyli z jak najmniejszym wpływem religiantów na państwo. Co
    oczywiście nie wyklucza, że gdzieś po drodze będę zmuszony przez jakiś
    inny katoland się przedzierać.

    > Mają
    > sztuczne wyspy, lodowiska, stoki narciarskie na pustyni. Tam zmiany
    > klimatyczne im niegroźne. Dlaczego tam się nie udają?

    Bo może nie są tacy głupi, za jakich ich się uważa?

    Pozdrawiam
    Piotr