eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
  • Data: 2021-09-01 18:38:20
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.09.2021 o 11:06, Olin pisze:

    > Z głupia frant zauważę, że w latach 80. wyjechał z Polski ok. milion osób,
    > a raczej niewielu z nich działało w podziemiu; zresztą nawet wtedy śmierć
    > nikomu nie groziła. Nie słyszałem, żeby byli masowo wydalani do Polski,
    > choć z perspektywy dzisiejszego Afganistanu nasza ludowa ojczyzna była oazą
    > spokoju.

    Tylko, że większość z tych, którzy wyjeżdżali w latach 80-tych wcale o
    azyl nie prosiło. Oni z założenia jechali zarabiać w lepszej walucie. A
    kraje, które tak po prawdzie ich zapraszały, dawały i umożliwiały im pracę.
    Dziś czasy i sytuacja jest inna. Nikt ich nie zaprasza, większość osób,
    która udaje się do Europy liczy na social i zasiłki. Takich, to nawet
    Angela już nie chce.