    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podwyższenie abonamntu, a Admin n ie jest Vatow cem?????
    Date: Thu, 7 Apr 2005 06:44:34 +0000 (UTC)

    Maciej Bebenek wrote:

    > Sorry, ale bredzisz.
    >
    > Dwie opcje:
    >
    > 1. legalny biznes, nie jest VATowcem
    > 2. nielegalny, czyli małolat rozprowadzający sygnał z neo czy coś
    > podobnego
    >

    > Ad.1
    >
    > legalny biznes PRZED 1 marca 2005 dostawałby fakturę VAT z podatkiem
    > w wys. 22%, bowiem przedsiębiorcy prowadzący usługę szerokopasmowego
    > dostępu nie podlegali zwolnieniu z VAT
    >
    > wystarczy?

    Nie wystarczy. To co napisałeś, to truizm.
    Uch, jakie mocne słowa. Bredzę. W którym miejscu bredzę? no, pokaż,
    gdzie napisałem nieprawdę. No? Użyłes takiego okreslenia, więc proszę,
    miej odwage cywilną i napisz, gdzie bredzę.
    Mówię o ogólnej zasadzie.
    Ty zawężasz do dostępu do internetu dla osoby fizycznej.
    Zresztą, nawet na fakturze dla takiej osoby jest pozycja vat. Tyle że
    było "zw.", zamiast 22%. A teraz jest 22%.
    Skąd zresztą pomysł o nielegalnym biznesie?
    Jak podzielisz swoje neo jako osoba fizyczna, puścisz do dwóch
    sąsiednich mieszkań, i ludki się będą zrzucać, to musisz działaność
    gospodarczą zakładać? Zgłupiałeś czy co? Wbrew pozorom zgodę tepsy na
    taki podział można dostać - sam mam paru znajomych którzy takie zgody
    na piśmie dostali. Problemy z wolnymi portami na centralce, PCM-y, itp.
    A ty od razu "nielegalny, małolat".

    Często takie teksty słyszę od swoich klientów, mówię im cenę netto
    +vat, oni krzyczą "ale ja nie jestem vatowcem". I oczekują że im dam
    cenę netto jako brutto. Bo im się wydaje że jak oni nie sa vatowcami,
    to vatu nie muszą płacić.

    --
    Pozdro
    Massai