  • Data: 2012-03-03 20:57:31
    Temat: Re: Podwojny przelew pensji pracownikowi - problem ze zwrotem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.03.2012 22:22, Liwiusz pisze:

    > Takie rzeczy na etapie składnia pozwu załatwia się oświadczeniem, niby
    > jak z regulaminu, czy umowy, może wynikać, że kwota jest nienależna?

    Twierdzisz, że na twojej umowie o pracę nie ma ustalonej kwoty
    wynagrodzenia ani określonej premii (chociażby przez odwołanie się do
    regulaminu)?

    Pamiętaj, że tutaj mowa jest nie o odzyskaniu wszystkich przelanych sum,
    ale jednej z dwóch.

    Swoją drogą w umowie o pracę może być i pułapka dla pracodawcy - np.
    kilka razy widziałem już umowy zawierające "wynagrodzenie N złotych
    brutto plus premia uznaniowa/regulaminowa do 100%".

    Dla uproszczenia załóżmy, że premia jest uznaniowa a w odpowiedzi na
    pozew pozwany odpowie, że ten drugi przelew to o ile mu wiadomo te 100%
    premii, obiecanej ustnie przez szefa.

    > Zresztą, kto by się w to wczytywał? :)

    Czytać duża ból dla sędzia? ;->

    > A co miałbym przedstawiać, jeśli to ja bym Ci przelał omyłkowo 500zł?

    A mamy jakieś umowy między sobą, hmm? ;)