  • Data: 2006-10-15 19:50:01
    Temat: Re: Podwójne OC - bumerang
    Od: red <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    'Tom N' wrote:
    > Bo minęło 30 dni od nabycia, pacjent nie wypowiedział, umowa sie rozwiązała
    > z upływem 12 miesięcy od zawarcia i przyszedł czas na zastosowanie art. 28

    Skoro umowa zgodnie z art. 31 wraz z upływem 12 miesięcy się rozwiązała,
    to na jakiej podstawie stosowany jest art. 28? Przecież w momencie
    wygaśnięcia umowy nie jestem związany z żadnym TU, stąd nie może być
    mowy o wypowiadaniu umowy "nie później niż na jeden dzień przed upływem
    okresu 12 miesięcy"?

    --