  • Data: 2010-01-08 09:54:18
    Temat: Re: Podwazenie inwentury
    Od: "butterfly" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GFusion" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hi47jg$1pr0$1@news2.ipartners.pl...
    > Witam,
    >
    > Jak mozna podwazyc wyniki spisu z natury, zeby uwolnic sie od
    > odpowiedzialnoci materialnej ?
    >
    > Otoz, kilka dni temu w firmie gdzie pracuje zostal zrobiony spis z natury.
    > Przeprowadzily go 2 osoby z biura przy uzyciu czytnika przenosnego bez
    > zadnych protokolow, informowania wczesniej pracownikow itp. W trakcie
    > inwentury formalnie nikogo nie bylo co ma podpisana odpowiedzialnosc, na
    > sklepie prowadzono sprzedaz w stylu: to mozna sprzedawac, tego nie mozna
    > itd.
> [...]

    Nie wiem jakie przepisy ustalaja szczegółowy tryb inwentaryzacji ale na
    pewno winnna być instrukcja przeprowadzania spisu z natury. W moim przypadku
    jednoznacznie jest opisane kto ma byc przy przeprowadzaniu czynności
    inwentaryzacjnych (członkowie komisji i na pewno osoba odpowiedzilana
    materialnie lub wskazana prze tą osobe do jej reprezntowania). Opisane sa
    również przypadki, kiedy dziłania inwewntayzacyjne nie mogą byc
    przeprowadzane w obecności o.o.m. (śmierć pracownika, długotrwała choroba
    itp). U mnie pisze , że wtedy zespół spiosy musi liczyc chyba o jedna czy
    dwie osoby więcej niż przy przeprowadzaniu spisu w normalnym trybie.

    Pzdr