  • Data: 2010-06-24 18:36:01
    Temat: Re: Podsunięta umowa kupna-sprzedaży...
    Od: "pjk" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    >   To jest umowa zawarta poza lokalem przedsiębiorstwa - można odstąpić
    > w ciągu 10 dni od jej zawarcia, co zwykle następuje przed otrzymaniem
    > materacy. Nieraz firmy postępują nieuczciwie i wpisują datę na umowie
    > wcześniejszą o kilka dni, co nieraz uniemożliwia jej wypowiedzenie nawet
    > tego samego dnia!
    >
    > --
    > Liwiusz

    Nie wiadomo ile papierków podpisywała, może nie potwierdziła, że przedsiębiorca
    poinformował ją o możliwości odstąpienia od umowy, wtedy zdaje się termin
    biegnie od chwili, w której dowiedzenia się o tym prawie /musiałaby wykazać, że
    dowiedziała się w "odpowiednim" terminie/. Jeśli dobrze pamiętam 3 miesiące to
    termin maksymalny.
    Myślę, że wystarczy oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ewentualnie z podaniem
    dodatkowo przyczyny wprowadzenia w błąd. Myślę, że nie będą dochodzić "praw"
    przed sądem.