  • Data: 2010-06-24 19:52:16
    Temat: Re: Podsunięta umowa kupna-sprzedaży...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:
> [...]
    >>> news:b9a5da96-abd5-4c65-8794-f63050bce953@q12g2000yq
    j.googlegroups.com...

    > coś tam było się zdaje się na temat liczenia tych 10 dni dopiero po
    > dostarczeniu towaru.

    10 dni od wydania rzeczy - to przy sprzedaży na odległość. Tutaj mamy
    umowę zawartą poza lokalem przedsiębiorstwa, zatem 10 dni liczy się od
    dnia jej zawarcia. Jeśli zatem produkt dojdzie 11. dnia, odstąpić od
    umowy nie można.

    Porównaj - art. 2 i art. 7 ustawy o ochronie niektórych praw
    konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
    niebezpieczny.

    --
    Liwiusz