eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodstawa prawna - zakaz instalowania zaworow na kaloryferach › Re: Podstawa prawna - zakaz instalowania zaworow na kaloryferach
    From: "Leech" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podstawa prawna - zakaz instalowania zaworow na kaloryferach
    Date: 15 Jun 2005 10:10:13 +0200

    > A skąd wiesz? MOże nie ma w łazience?

    Dokladnie tak jest. Na kaloryferach (oprocz lazienkowego) sa podzielniki
    ciepla. Ja rozumiem, ze oni sie zabezpieczaja przed tym, zebm po ich wyjsciu
    nie zdjal tego grzejnika i zamontowal sobie bez podzielnikow. A
    gdzie 'domniemanie o niewinnowsci'? Dlaczego robia ze mnie zlodzieja? Ja chce
    miec mozliwosc za jakis czas zdjecia kaloryferow bez spuszczania wody i
    pomalowania sciany za nimi.

    Podobno to ekipa od podzielnikow moze robic problemy. Jesli to tylko oni to
    dogadam sie z nimi, zeby mi zamontowali plomby na tych zaworach, zebym bez
    nich nie mogl zdjac grzejnika (czyli nie musze walczyc ze spoldzielnia).

    Ale czy jest jakis przepis, ktory mi zabrania zamontowania (lub nakazuje
    zdemontowanie). Rozumiem, ze mog mi nie zalozyc podzielnikow jesli nie
    zdemontuje ale czy cos jest jeszcze?

    Pozdr,
    Leech