  • Data: 2007-02-04 21:38:23
    Temat: Re: Podsłuch w miejscu pracy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@u...gmail.com> napisał
    w wiadomości news:fcb8azsqlwfa$.vm7gkyqrek6g$.dlg@40tude.net...

    > a) ograniczyć rozmowy ?
    > b) wykryć i usunąć podsłuch ?
    > c) próbowac wykryć tego kto załozył ?
    > d) powiedzieć do podsłuchu że jest prymitywny ?
    > e) zawiadomić policje ?
    > f) zawiadomić dyrekcję ?

    Ja bym zaczął od pkt. f, a jeśli się nie potwierdzi, że to dyrekcja się tak
    zabawia, to pkt e. Ograniczenie rozmów nie ma większego sensu, bo nie wiadomo,
    czy i w sąsiednich pomieszczeniach nie ma podsłuchu. Również usunięcie tego
    jednego mikrofonu nic nie da, bo skąd pewność, że nie ma innego? Próba wykrycia
    osoby, która to założyła sensu większego nie ma. Najpewniej sprawca się zwinie
    spłoszony, tak samo, jaki i po spełnieniu pkt. uczyni.