  • Data: 2006-04-23 08:39:17
    Temat: Re: Podsluch
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Koleżanka nie musi z nimi rozmawiać przez telefon, ani tym bardziej
    > podawać
    > im żadnych danych. Niech po prostu płaci swoje raty a ich telefonów nie
    > odbiera, albo od razu się rozłącza. Najlepsze wyjście.
    >
    > Co do podsłuchiwania komórek, to jest to naprawde skomplikowana sprawa i
    > jestem pewien, że Ultimo tego nie robi :)

    Jak Twoja kolezanka zmieni numer telefonu, to Ultimo przestanie do niej
    wydzwaniac. Poza tym mozna jeszcze stworzyc w telefonie komorkowym profil z
    telefonami, z ktorych dzwoni Ultimo - i przypisac dzwiek "milczy". Mozesz
    jeszcze powiedziec kolezance, zeby przy okazji nastepnego telefonu wyraznie
    zazyczyla sobie, zeby w zwiazku z regularnymi splatami ustalonej sumy
    przestali do niej wydzwaniac, bo zostana oskarzeni o nekanie i bedzie zadala
    od nich odszkodowania za stracone nerwy (niech dziewczyna juz dzis przejdzie
    sie dwa - trzy razy do poradni zdrowia psychicznego z roztrzesieniem po
    takim telefonie).

    Poza tym jeszcze nagrywac - moze w jakiejs rozmowie wystapia grozby karalne.
    Jezeli jest na pismie jakas umowa, ze kobitka bedzie splacac po 50 zl, to
    wrecz mowic "Jest ustalona kwota splaty, mam was gdzies i wiecej placic nie
    bede. I co mi zrobicie?".

    A tak ogolnie - nie przejmowac sie. Po prostu zakazac durniom dzwonic do
    siebie pod rygorem odpowiedzialnosci karnej.

    Pozdrawiam,

    Tiger