  • Data: 2006-01-31 14:49:02
    Temat: Re: Podpisy
    Od: Pinky5130 <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam umowę K-S, gdzie na 1. stronie jest tylko podpis sprzedającego, a na 2.
    > stronie są oba podpisy. W.K. żąda, aby kupujący dołożył swój podpis na 1.
    > stronie. Problem polega na tym, że mieszka on ponad 100km ode mnie i nie
    > chce mi się po jego parafkę tyle jechać.

    Miałempodobny przypadek tylko tyle ze sprzedajacy mieszka odemnie 350km
    ;) Zadzwonilem do niego czy moge podpisać sie za niego (sporzadzic nowa
    umowe, ta sama tresc tylko podpis byl moj i mojej dziewczyny jako
    sprzedajacy), wyrazil zgode i nie bylo zadnego problemu.

    --
    PinkY5130
    Wolny Pijanego Mistrza Styl