  • Data: 2009-02-24 09:11:28
    Temat: Re: Podpis kwalifikowany w korespondencji z bankiem
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Ty się zając śmiej.
    Próbuje zmienić adres do korespondecji w OFE.
    Telefonicznie sie nie dało (chociaż chroni mnie identyfikator i pin), panietka:
    "niedasie".
    Faksem z odręcznym podpisem się nie dało (chociaż faks to forma pisemna), a panientka
    nawet oddzwoniła: "niedasie".
    Trzeba wypełnić specjalny formularz o zmianie adresu.
    Formularz mogą oczywiście wysłać pocztą, ale tylko i wyłacznie na... dotychczasowy
    nieaktualny adres korespondencyjny.

    Paragraf 22.
    JaC

    -----

    > Zresztą już widzę jak bank ma w nosie moje oświadczenie, żądając własnoręcznego
    skreślenia wyrazu "wyrażam zgodę" w obecności pracownika banku.