  • Data: 2008-01-17 11:16:34
    Temat: Re: Podpis i jego czytelność
    Od: Yes <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Big Jack pisze:
    > W wiadomości:
    t.pl

    > O mnie i o całej rzeszy klientów, którzy mieli/mają/będą mieli podobne
    > przejścia co ja. A to, że pracownicy banku nie wiedzą jakie usługi świadczy
    > ich bank, to tylko dowód na to, że ja to chyba jestem jakiś wydziwiacz z
    > Transylwanii i wymagam niestworzonych rzeczy, o istnieniu których musi im
    > przypominać - nie wiem jak to się nazywa w bankowej nomenklaturze, ale
    > niech
    > będzie że centrala, a nie o niekompetencji pracowników. (konkretnie
    > zlecenie stałe do ROR płatne w/g faktury)

    hehe. Ja cieszę się nawet wtedy jak jakaś "biurwa" przygląda się mojemu
    podpisowi z niedowierzaniem i ew. prosi o ponowny podpis (zdarzyło mi
    się nawet że pokazała mi wydruk jak mój podpis powinien wyglądać - gdy
    zapomniałem, którym to się podpisywałem :) ). To znaczy, że gdyby na
    moim miejscu byl pan inny niz ja, to mam szanse większe ochronić swoje
    pieniądze.

    Również bardzo jestem zadowolony gdy w Castoramie pani przyglądając się
    mojemu podpisowi na karcie prosi mnie o dowód osobisty bo nie zgadzają
    jej się moje podpisy i woli potwierdzić że ja to ja. Ona dba o moje
    pieniądze.

    Natomiast wkurza mnie gdy podpisuję na stacji kwit za paliwo (też
    płacone kartą) a on mi oddaje kartę zanim jeszcze dostanie mój paragon)
    - ot taka moja dziwna przypadłość.

    Oby nic cię w życiu nie zaskoczyło i żebyś zawsze miał z górki.

    pozdrawiam
    yes