  • Data: 2008-01-17 12:23:53
    Temat: Re: Podpis i jego czytelność
    Od: "Przemek M" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yes" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fmndei$hf1$1@news.onet.pl...
> [...]
    t.pl

> [...]
    > miejscu byl pan inny niz ja, to mam szanse większe ochronić swoje
    > pieniądze.
    >
    > Również bardzo jestem zadowolony gdy w Castoramie pani przyglądając się
    > mojemu podpisowi na karcie prosi mnie o dowód osobisty bo nie zgadzają jej
    > się moje podpisy i woli potwierdzić że ja to ja. Ona dba o moje pieniądze.
    >
    > Natomiast wkurza mnie gdy podpisuję na stacji kwit za paliwo (też płacone
    > kartą) a on mi oddaje kartę zanim jeszcze dostanie mój paragon) - ot taka
    > moja dziwna przypadłość.
    >
    > Oby nic cię w życiu nie zaskoczyło i żebyś zawsze miał z górki.

    Podobna sytuacja - na karcie starl mi sie podpis, w sumie jest widoczna
    liteka (pierwsza z podpisu). Place nia bez problemow, nie wymaga podawaniu
    pinu w sklepie tylko podpis, podpis niby kasjerki wyeryfikuja ale jak to nie
    wiem - zerka na karte, porownuje podpisy i oddaje :) a gdzie ona widzi
    podpis na karcie to naparwde nie wiem. Ale bardzo czesto sie zdarza ze tez
    dostaje karte przez podpisaniem kwitku, a ostatnio w real-u mila pani nawet
    nie wymagala podpisu ? :) zonk